Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Bakłażany z sosem czosnkowym po chorwacku 

  • 1 bakłażan
  • 1 łyżka oliwy jeśli smażysz lub oliwy z oliwek jeśli grillujesz

 

Bakłażana umyj, pokrój na plastry, ułóż na talerzu, oprósz solą. Odstaw na 10 minut, potem opłucz zimną wodą i osusz ręcznikiem papierowym. Patelnia grillowa: smaż z obu stron na złoty kolor z odrobiną oleju. Przełóż na papierowy ręcznik, osącz z tłuszczu. Grill: posmaruj oliwą z oliwek i piecz na złoty kolor.

Sos czosnkowy:

  • duży kubek jogurtu greckiego light
  • 5 ząbków czosnku posiekanych lub przeciśniętych przez praskę
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • sól, pieprz
  • ew. zioła (np. prowansalskie lub ulubione)

 

Plasterki bakłażana podawaj z sosem.

  Tabata. Trening trwający zaledwie 4 minuty, ale swoją intensywnością zastępujący godzinę ćwiczeń. Jest skuteczny w spalaniu tkanki tłuszczowej oraz znacznie ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2018 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     323111 / 16 / 4
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI