Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Bakłażany z sosem czosnkowym po chorwacku 

  • 1 bakłażan
  • 1 łyżka oliwy jeśli smażysz lub oliwy z oliwek jeśli grillujesz

 

Bakłażana umyj, pokrój na plastry, ułóż na talerzu, oprósz solą. Odstaw na 10 minut, potem opłucz zimną wodą i osusz ręcznikiem papierowym. Patelnia grillowa: smaż z obu stron na złoty kolor z odrobiną oleju. Przełóż na papierowy ręcznik, osącz z tłuszczu. Grill: posmaruj oliwą z oliwek i piecz na złoty kolor.

Sos czosnkowy:

  • duży kubek jogurtu greckiego light
  • 5 ząbków czosnku posiekanych lub przeciśniętych przez praskę
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • sól, pieprz
  • ew. zioła (np. prowansalskie lub ulubione)

 

Plasterki bakłażana podawaj z sosem.

   Irytujesz się? Chodzisz na siłownię miesiącami, a efektów wciąż brak?  Mięśnie nie rosną, waga nie spada, co jest nie tak?   Przyjrzyj się, czy nie popełniasz ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2018 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     327000 / 7 / 1
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI