Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Łosoś w sosie pomarańczowo-sojowym

(2 porcje)

  • 2 x 150g filetu z łososia
  • 2 łyżki sosu sojowego tamari
  • starta skórka i sok z 1 małej pomarańczy
  • 1cm korzenia imbiru - drobno posiekanego lub startego
  • 1 ząbek czosnku drobno posiekany
  • 1 mała cebula lub 2 cebule dymki drobno posiekane (ze szczypiorkiem)
  • 200g mieszanki sałat lub szpinaku

Piekarnik nagrzej do 200 stopni C. W naczyniu żaroodpornym wymieszaj tamari, skórkę i sok z pomarańczy, imbir, czosnek i cebulę. Do marynaty włóż filety, przykryj folią i wstaw do lodówki na 30 minut. Zdejmij folię, ułóż na filetach plasterki pomarańczy. Piecz 10-15 minut. Podawaj na sałacie, polany sosem z pieczenia. Posyp szczypiorkiem.

 Jeśli nie robisz tego, co jest najlepsze dla twojego ciała, jesteś osobą, która traci. Prawda jest prosta. Jeśli nie dbasz o siebie, ani o własne ciało, możesz ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2018 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     323137 / 42 / 4
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI