Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Quinoa z pesto, szpinakiem i pomidorkiem

Składniki:

  • 1 szklanka quinoa, przepłukać
  • 2 szklanki wody lub bulionu warzywnego
  • duża garść świeżego szpinaku
  • 1 średni pomidor
  • 2 czubate łyżki pesto (dowolne)
  • 1/2 łyżeczki świeżego soku z cytryny lub limonki
  • sól i pieprz do smaku
  • 2 łyżki świeżego tartym parmezanem lub drożdże odżywcze (niekoniecznie)

Przygotowanie:

Gotuj quinoa bulionu warzywnego lub w wodzie, pod przykryciem (2 miarki wody na 1 miarkę kaszy), przez 10-12 minut, aż quinoa jest prawie ugotowana. Dodaj świeży szpinak i gotuj 3-4 minuty (szpinak powinien zwiędnąć).

Zdejmij z ognia i wymieszaj z pesto, posiekanym pomidoremi skrop sokiem z limonki, dopraw dobrze solą (polecam himalajską lub morską) i pieprzem do smaku.

Udekoruj świeżo tartym parmezanem, lub wymieszaj z odrobiną drożdży odżywczych dla dodatkowego smaku (i zastrzyk B12 dla wegan!)

  Wieloletnie badania naukowe prowadzone na całym świecie potwierdziły już dawno niezwykłe właściwości nasion ostropestu plamistego (łac. Silybum Marianum). Jest ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

IZO NA INSTAGRAMIE

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2019 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     355693 / 42 / 6
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI