Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Crumble śliwkowe

- 250g śliwek

- 1 łyżka brązowego cukru

- 2 łyżki płatków owsianych

- 2 łyżki migdałów

- 10g masła


Blendujemy (mielimy) migdały z płatkami owsianymi i dodajemy cukier brązowy, masło i mielimy wszystko ponownie.
Śliwki drylujemy i układamy w 2 żaroodpornych miseczkach na dnie. Posypujemy kruszonką i pieczemy w temp. 180 stopni przez 30 minut. Odczekujemy jakieś 5 minut i podajemy jeszcze ciepłe, możemy dodać łyżkę jogurtu naturalnego lub kokosowej bitej śmietany.

Podstawowe zalecenia:     pij dużo wody (1,5l - 3l dziennie) stosuj zrównoważoną dietę bogatą w owoce i warzywa (błonnik!) nie jedz obfitych kolacji jedz ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2018 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     323111 / 16 / 4
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI