Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Kasza jaglana z pieczarkami i jarmużem

  • 1 cebula
  • 80g kaszy jaglanej
  • 4 garście jarmużu (może też być szpinak)
  • 100g sera mozarella
  • 2 ząbki czosnku
  • przyprawy: sól, pieprz, tymianek, cząber, oregano, kurkuma, sos sojowy

Kaszę przelej wrzątkiem, aby pozbyć się goryczki.

W garnku podsmaż na łyżeczce oliwy pokrojoną w kostkę cebulę ? ciągle mieszaj, aby się nie przypaliła.

Dodaj przeciśnięty przez praskę czosnek i chwilę podsmaż.

Wrzuć pokrojone w plastry pieczarki oraz wsyp suchą kaszę jaglaną.

Zalej wszystko szklanką wody i duś przez 15 minut, sprawdzając czy woda zbyt szybko nie wyparowała.

Pod koniec duszenia, dodaj jarmuż i pozwól mu trochę zmięknąć.

Dodaj startą na tarce z grubymi oczkami mozzarellę, cząber, oregano, tymianek sól i pieprz.

Wymieszaj.

  

Przepis na 2 porcje, po 360 kcal każda.

Lubimy żółty ser, chętnie dodajemy go do zapiekanek czy na kanapkę, często sięgamy jako wieczorna przegryzka (to akurat niezdrowy nawyk!). Ale, czy to, co kupujemy ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2018 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     323139 / 44 / 6
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI