Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Kasza jaglana z pieczarkami i jarmużem

  • 1 cebula
  • 80g kaszy jaglanej
  • 4 garście jarmużu (może też być szpinak)
  • 100g sera mozarella
  • 2 ząbki czosnku
  • przyprawy: sól, pieprz, tymianek, cząber, oregano, kurkuma, sos sojowy

Kaszę przelej wrzątkiem, aby pozbyć się goryczki.

W garnku podsmaż na łyżeczce oliwy pokrojoną w kostkę cebulę ? ciągle mieszaj, aby się nie przypaliła.

Dodaj przeciśnięty przez praskę czosnek i chwilę podsmaż.

Wrzuć pokrojone w plastry pieczarki oraz wsyp suchą kaszę jaglaną.

Zalej wszystko szklanką wody i duś przez 15 minut, sprawdzając czy woda zbyt szybko nie wyparowała.

Pod koniec duszenia, dodaj jarmuż i pozwól mu trochę zmięknąć.

Dodaj startą na tarce z grubymi oczkami mozzarellę, cząber, oregano, tymianek sól i pieprz.

Wymieszaj.

  

Przepis na 2 porcje, po 360 kcal każda.

Oto kilka pomocnych zasad: 1. Nie śpiesz się - jedz powoli, delektuj się smakiem, pamiętaj że uczucie sytości pojawia się dopiero po ok. 20 minutach; jeśli szybko ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2018 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     327175 / 44 / 5
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI