Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Fit brownie z buraków

brownie fit buraczane
 
  • 300 g surowych buraków 
  • 200 g mąki jaglanej (kup lub bardzo drobno zmiel kaszę) 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia (bezglutenowy w wersji b/g)
  • 100 g cukru brązowego (może być też kokosowy)
  • 50 g kakao (można zamienić na karob, ja lubię dodać też łyżeczkę cynamonu)
  • 200 ml mleka roślinnego

 

Obierz i pokrój w kostkę świeże buraki. Dodaj mleko roślinne i dokładnie zmiksuj blenderem.

Następnie do buraczanego koktajlu dodaj pozostałe składniki i ponownie zblenduj.

Masę przelej do formy 20x20 cm i włóż ciasto do rozgrzanego piekarnika (180 stopni).

Piecz przez około 50-60 minut.

Sprawdzaj patyczkiem po ok. 45 minutach, żeby nie przepiec. Wtedy będzie suche.

Ja wolę takie nawet wyjęta z piekarnika wcześniej, mokre w środku.

Wybieraj chudy nabiał, chude mięso i chude wędliny. Widoczny na mięsie tłuszcz usuwaj przed przyrządzeniem potrawy. Unikaj smażenia. Smażony kotlet jest dwukrotnie ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

IZO NA INSTAGRAMIE

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2019 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     363196 / 61 / 8
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI