Gotuj zdrowo / wszystkie grupy

Lemoniada cytrusowa

  • 2 litry wody
  • 5 cm imbiru (albo więcej)
  • 5 łyżek cukru brązowego (może być erytrol, ksylitol, nie miód - miodu nie gotujemy, bo traci właściwości zdrowotne, a ma prawie 2 x tyle kalorii co cukier!) 

Zagotować.

Dodać do ostudzonego syropu imbirowego:

  • sok wyciśnięty z 4 cytryn (najlepiej soki wycisnąć ręcznie, użyć razem z miąższem)
  • sok wyciśnięty z 4 pomarańczy (wycisnąć ręcznie i koniecznie użyć miąższu)
  • plasterki cytryny i pomarańczy do dekoracji.

Wymieszać. Schłodzić. Można dodać kostki lodu. 

Wybieraj chudy nabiał, chude mięso i chude wędliny. Widoczny na mięsie tłuszcz usuwaj przed przyrządzeniem potrawy. Unikaj smażenia. Smażony kotlet jest dwukrotnie ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2018 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     323137 / 42 / 4
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI