Magda Radzi / wszystkie grupy

Którą saunę wybrać?


Sauna sucha 

Sauna parowa 

Sauna Infrared 

CHARARKTERYSTYKA 

WILGOTNOŚĆ 

do 10% wilgotności do 100% wilgotności powietrza 40 - 50% wilgotności , promienniki nagrzewają nasze ciało w sposób podobny do słońca, ale bez szkodliwego promieniowania UV, niska wilgotność zwiększa potliwość naszego ciała

TEMPERATURA 

sesja odbywa się w temperaturze 85-120 stopni C, podczas sesji spalamy do 300 kalorii sesja odbywa się w temperaturze 50-65 stopni (w mokrej aż do 90 stopni!), ale duża wilgotność powietrza potęguje uczucie gorąca sesja odbywa się w temperaturze 45-50 stopni, trwa 30-40 minut, ciało nagrzewa się 4-5 cm, głęboko; spalamy do 900 kalorii ? odpowiednik 10km biegu

DLA KOGO 

polecana zwłaszcza dla tych, którzy chcą zahartować swoje ciało, niewskazana dla osób z chorobami krążenia (serca) oraz z chorobami skóry polecana szczególnie dla osób pragnących nawilżyć swoją skórę oraz osób cierpiących na migreny, kolki, nerwobóle, bóle mięśni; polecana dla tych, którzy nie lubią zbyt wysokich temperatur lub suchego powietrza dla każdego! Jej wielką zaletą jest to, że mogą z niej korzystać również osoby starsze i dzieci, regularne stosowanie reguluje ciśnienie i uelastycznia naczynia krwionośne (mogą z niej korzystać nawet osoby z pajączkami i żylakami); szybsze niż w przypadku korzystania z innych saun pozbycie się nagromadzonego tłuszczu

ZALECENIA 

sesja trwa ok. 8-15 minut w zależności od organizmu. Po odpoczynku (obowiązkowy zimny prysznic) trwającym równą ilość czasu sesję powtarza się dwukrotnie. Zalecana częstotliwość korzystania min. raz w tygodniu czas trwania kąpieli wynosi 15 minut, po kilkunastominutowej przerwie wracamy do sauny na 20-30 minut. Zalecana częstotliwość używania min. 1 raz w tygodniu, polecana do aromaterapii czas trwania zabiegu wynosi 15-35 minut. Zalecana częstotliwość min. 2 razy w tygodniu

CIEPŁO PODCZAS KĄPIELI 

ciepło rozchodzi się równomiernie w całym pomieszczeniu (nośnikiem jest powietrze i para) para wodna wypełniająca pomieszczenie lepiej przewodzi ciepło niż powietrze, duża ilość pary wodnej może powodować uczucie dyskomfortu ciepło promiennika jest światłem kierunkowym, rozgrzewa bezpośrednio ciało, a nie powietrze

RELAKS I ZDROWIE 

  • pozytywnie działa na kondycję psychiczną i fizyczną
  • relaksuje, umożliwia odreagowanie codziennego napięcia i stresu
  • ożywia ciało i umysł
  • daje poczucie świeżości i komfortu
  • hartuje organizm przy obniżonej odporności na infekcje bakteryjne i wirusowe
  • pielęgnuje skórę i oczyszcza ją z toksyn, skóra ma ładniejszy wygląd
  • następuje mniej lub bardziej wyraźna redukcja cellulitu i tkanki tłuszczowej (poprzez pocenie się i zwiększenie metabolizmu)
  • złagodzenie bólu mięśni i stawów (zwłaszcza po treningu), a także bólów artretycznych i reumatycznych
  • wywiera działanie ćwiczące na mięsień sercowy, poprawia ukrwienie (szczególnie polecana osobom z niskim ciśnieniem),
  • oczyszcza organizm, przyspiesza przemianę materii
  • wskazana w połączeniu i innymi zabiegami zdrowotnymi i upiększającymi

Jego aromat i smak znamy i cenimy od wieków. Ale rzadko zdajemy sobie sprawę, że to nie jedyne jego atuty!  Zastosowanie dla naszego zdrowia może mieć zarówno cynamon, ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2018 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     323058 / 7 / 2
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI