Magda Radzi / wszystkie grupy

Którą saunę wybrać?


Sauna sucha 

Sauna parowa 

Sauna Infrared 

CHARARKTERYSTYKA 

WILGOTNOŚĆ 

do 10% wilgotności do 100% wilgotności powietrza 40 - 50% wilgotności , promienniki nagrzewają nasze ciało w sposób podobny do słońca, ale bez szkodliwego promieniowania UV, niska wilgotność zwiększa potliwość naszego ciała

TEMPERATURA 

sesja odbywa się w temperaturze 85-120 stopni C, podczas sesji spalamy do 300 kalorii sesja odbywa się w temperaturze 50-65 stopni (w mokrej aż do 90 stopni!), ale duża wilgotność powietrza potęguje uczucie gorąca sesja odbywa się w temperaturze 45-50 stopni, trwa 30-40 minut, ciało nagrzewa się 4-5 cm, głęboko; spalamy do 900 kalorii ? odpowiednik 10km biegu

DLA KOGO 

polecana zwłaszcza dla tych, którzy chcą zahartować swoje ciało, niewskazana dla osób z chorobami krążenia (serca) oraz z chorobami skóry polecana szczególnie dla osób pragnących nawilżyć swoją skórę oraz osób cierpiących na migreny, kolki, nerwobóle, bóle mięśni; polecana dla tych, którzy nie lubią zbyt wysokich temperatur lub suchego powietrza dla każdego! Jej wielką zaletą jest to, że mogą z niej korzystać również osoby starsze i dzieci, regularne stosowanie reguluje ciśnienie i uelastycznia naczynia krwionośne (mogą z niej korzystać nawet osoby z pajączkami i żylakami); szybsze niż w przypadku korzystania z innych saun pozbycie się nagromadzonego tłuszczu

ZALECENIA 

sesja trwa ok. 8-15 minut w zależności od organizmu. Po odpoczynku (obowiązkowy zimny prysznic) trwającym równą ilość czasu sesję powtarza się dwukrotnie. Zalecana częstotliwość korzystania min. raz w tygodniu czas trwania kąpieli wynosi 15 minut, po kilkunastominutowej przerwie wracamy do sauny na 20-30 minut. Zalecana częstotliwość używania min. 1 raz w tygodniu, polecana do aromaterapii czas trwania zabiegu wynosi 15-35 minut. Zalecana częstotliwość min. 2 razy w tygodniu

CIEPŁO PODCZAS KĄPIELI 

ciepło rozchodzi się równomiernie w całym pomieszczeniu (nośnikiem jest powietrze i para) para wodna wypełniająca pomieszczenie lepiej przewodzi ciepło niż powietrze, duża ilość pary wodnej może powodować uczucie dyskomfortu ciepło promiennika jest światłem kierunkowym, rozgrzewa bezpośrednio ciało, a nie powietrze

RELAKS I ZDROWIE 

  • pozytywnie działa na kondycję psychiczną i fizyczną
  • relaksuje, umożliwia odreagowanie codziennego napięcia i stresu
  • ożywia ciało i umysł
  • daje poczucie świeżości i komfortu
  • hartuje organizm przy obniżonej odporności na infekcje bakteryjne i wirusowe
  • pielęgnuje skórę i oczyszcza ją z toksyn, skóra ma ładniejszy wygląd
  • następuje mniej lub bardziej wyraźna redukcja cellulitu i tkanki tłuszczowej (poprzez pocenie się i zwiększenie metabolizmu)
  • złagodzenie bólu mięśni i stawów (zwłaszcza po treningu), a także bólów artretycznych i reumatycznych
  • wywiera działanie ćwiczące na mięsień sercowy, poprawia ukrwienie (szczególnie polecana osobom z niskim ciśnieniem),
  • oczyszcza organizm, przyspiesza przemianę materii
  • wskazana w połączeniu i innymi zabiegami zdrowotnymi i upiększającymi

  Nie tylko dla perfekcjonistów. Codziennie rozmawiam z osobami, które wychodzą z założenia ?wszystko, albo nic?. Sama tak byłam. Na szczęście mi przeszło (no ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2018 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     331428 / 2 / 3
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI