Magda Radzi / wszystkie grupy

Odchudzasz się, a nie chudniesz, z nawet tyjesz ? ... i nie wiesz dlaczego ?


Oto, co najczęściej stoi na przeszkodzie:
Miejsce 1: zaniżanie kaloryczności zjadanych potraw; myślimy, że zjadamy mniej, a faktycznie jemy więcej (nawet 30-50% przeszacowania!)
2. podjadanie pomiędzy posiłkami
3. zajadanie emocji i stresu
4. nieregularne jedzenie
5. przegłodzenie w dzień i wieczorny atak na lodówkę
6. nieświadome jedzenie: przed telewizorem, przed komputerem: nasz umysł nie rejestruje wtedy faktu że jemy!
7. dojadanie po dzieciach
8. brak pożywnego śniadania
9. zbyt mała ilość wypitej wody
10. jedzenie pseudozdrowych: batoników muesli, kupowanego muesli, picie soków z kartonu, produktów 0%
11. smażenie na oleju
12. zbyt duża ilość soli i gotowe dania w diecie
13. całkowity brak ruchu poza wyjściem do pracy
14. wieczorne "winko", małe "piwko"
 

Czy któryś z punktów rozpoznajesz u siebie? Jeśli tak, zmień to w tym tygodniu (wybierz tylko jeden punkt do pracy nad nim na raz).
Powodzenia!

  Nie tylko dla perfekcjonistów. Codziennie rozmawiam z osobami, które wychodzą z założenia ?wszystko, albo nic?. Sama tak byłam. Na szczęście mi przeszło (no ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2018 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     323060 / 9 / 4
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI