Magda Radzi / wszystkie grupy

Kasza kasza

Kupujesz kaszę i ryż w torebkach?

Pamiętaj, że gotujesz plastik!

Najzdrowszy sposób przyrządzania kaszy to gotowanie luzem - al'dente. Najlepiej 2 miarki wody na 1 miarkę kaszy. Dobrze jest dodać odrobinę masła klarowanego do gotowania.

Jeśli lubisz kaszę al'dente - to łatwiej taką przygotujesz, jeśli ją podprażysz wcześniej na suchej patelni i dopiero wtedy ugotujesz. Nie rozgotuje się tak łatwo.

Pamiętaj też, że aby kasza jaglana nie była gorzka, warto ją wcześniej sparzyć wrzątkiem.

Uwaga - rozgotowana kasza traci na wartościach odżywczych!

Opracowany w latach 80-tych XX wieku indeks glikemiczny to system klasyfikacji wszystkich węglowodanów na skali 0-100, pozwalający sprawdzić, jak wpływają one na bardzo ...

ZNAJDŹ NAS NA FB

IZO NA INSTAGRAMIE

SPRAWDŹ SWOJE BMI!

NEWSLETTER

Instytut Zdrowego Odżywiania
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
copyright © 2007-2018 Instytut Zdrowego Odżywiania
idea, gfx & code by warlock
all rights reserved     345331 / 40 / 5
REGULAMIN ~ POLITYKA PRYWATNOŚCI